کارگو چین به دبی

حمل کارگو از چین

 حمل کارگو از چین

کارگو روش حمل باری است که در آن یک یا چند کالا از طریق هواپیماها یا کشتی هاب غیرمسافربری و تجاری به نقاط مختلف دیگر فرستاده می­شوند. در واقع کارگو در ایران بیشتر به نوع هوایی این نوع حمل بار اطلاق می‌شود.

زمانی که شما از یک کشور خارجی مثلا چین خرید میکنید و قصد واردات کالا به ایران یا حمل و نقل کالای خود به هر کشور دیگری را دارید، برای حمل و نقل بار از هواپیماهای مسافربری استفاده نمیشود. کار انتقال این کالاها بر عهده شرکت­هایی است که هواپیماهای حمل بار در اختیار دارند، شما با مراجعه به کی از این شرکت ها و انجام مراحل اداری و گرفتن مجوزهای لازم میتوانید کالای خود را از طریق کارگو به کشور مقصد ارسال کنید.

شما میتوانید تمام مراحل جستجوی کالا، اعتبار سنجی تامین کنندگان، بررسی کیفیت کالا، ارسال نمونه کالا یا سمپل، حمل و نقل کالای خریداری شده از چین را به تیم بازرگانی راه سبز در گوانگجو چین بسپارید. با سپردن کار به یک تیم باتجربه و آشنا با خرید از تامین کنندگان چینی ریسک خرید و همچین هزینه های مربوط به خرید خود را کاهش دهید.

 کارگو چین و حمل کالا از چین به دبی و ایران

شهر گوانجو به جهت وجود بازارهای متعدد عمده فروشی، کارخانجات مستقر در آن و شهرهای اطراف، همچنین داشتن بندرگاه بزرگ کانتینربر یکی از مهم ترین مراکز صادراتی چین محسوب می گردد، بر همین اساس ده ها شرکت بازرگانی و باربری که تحت عنوان کارگو شناخته می شوند در این شهر استقرار یافته و کار سرویس دهی راهنمایی در خرید، ترجمه و بسته بندی و ارسال کالا به اقصی نقاط دنیا از جمله کشور ایران را انجام میدهند، کارگوها شامل ایرانی و چینی بوده و حتی از ملیت های دیگر نیز حضور داشته و بار را بصورت خرده بار ( LCL ) و کانتینری ( FCL ) بصورت زمینی، هوایی و دریایی برحسب مقصد مورد نظر ارسال می نمایند.

همچنین میتوان کارگو را از پکن، شیزن و شانگهای انجام داد. تیم بازرگانی راه سبز آماده انجام تمامی مراحل کارگو از چین به مقصد دبی میباشد. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در رابطه با کارگو چین فقط کافی ست با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

هزینه کارگو چین

برای اطلاع از هزینه های کارگو چین به دبی میتوانید با دفتر بازرگانی راه سبز در ایران تماس بگیرید و از هزینه ها مطلع شوید.

فقط کافی است با ما تماس بگیرید!

(دارای امتیاز 4.5 از 5 با 2 رأی...)
‫5/5 ‫(1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید